I dag firar vi 5 år! Äkta kärlek är vad det är!

För exakt 5 år sedan drog jag flyttlässet från en stor och fantastisk fin lägenhet till en äldre, mysig villa med stor potential mitt i skogen.

Att bo i ett hus, som man kan gå runt om och ha’ sin egen trädgård att pyssla om. Närheten till skolorna, våra vänner och naturen var och är allt vi drömmer om. Frisk skogsluft och 30 sekunder ner till spåret, det är livet det.

Att se saker växa och utvecklas i trädgården sommar för sommar och öka harmoni och balansen efter varje renoveringsprojekt gör mig verkligen varm om hjärtat, att skapa ett hem att växa upp i, ett hem med massor kärlek och trygghet måste vara det vackraste man kan göra.

Inte alla var lika entusiastiska som jag, när jag hittade ”min dröm”, båda pappa och min chef Peter gjorde ihärdiga försök på att tala mig till ”rätta”. Idag är jag otrolig glad för att jag är envis och gick min egen väg. Jag är glad att jag satsade och lyssnade på rösten inom mig.

I dag stortrivas vi i den vita drömmen. Och livet känns helt och alldeles perfekt i skogen! Ett bild tagit från köksfönstret sommaren 2009.

IMG_0253

Kommentera

