Jag vill ut! UT!

Det börjar bli tröttsamt att inte få springa, promenera eller hoppa. (inte för att jag skuttar runt), men jag vill UT. Känna kylan i kinderna, få lite färg och frisk luft.

Onsdagar är dagen för stötvågsbehandlingar och jag svarar tydligen inte speciellt bra på behandlingarna, men jag känner ändå att det går fort framåt. Jag får ont, ont så jag knappt kan gå onsdag och torsdagar, vilket enligt naprapat-Maria är ganska ovanligt.

Jag rehabbar, massera, badar värma fotbad och sedan några veckor får jag tape som blir som ett gips på fötterna. AjajjaaaAj, men snart så är jag igen ute i skogen, på vägarna och på banan och då kommer jag säkert skutta runt som en duracell kanin. (det är i alla falla CoachMias tröst).

Jag är nöjd att jag lyssnade på kroppen och bara sprang 60-80 km med hälsporra, innan jag sökte hjälp.

Glöm aldrig att lyssna på kroppen! Hälsar tjejen med de snygga fötter…

 

Skärmavbild 2014-01-19 kl. 14.12.59

One thought on “Jag vill ut! UT!

Kommentera

