Planen var en annan!

Jag hade stora planer för min barnfria träningsvecka. Såhär var planen:

Fredag: spring hem från jobbet, 18 km
Lördag: b2b långpass med Christer, 23 km
Söndag: b2b pass, test av TEC banan, 30 km
Måndag: springa hem från jobbet, 18 km
Tisdag: styrka o stakning 60 min, vila
Onsdag styrka o stakning 60 min, vila
Torsdag: springa hem från jobbet, 18 km

En intensiv vecka, lite utanför träningsschemat.

Efter stötvågsbehandling och naprapatens dom idag, blir veckan som följande:

Fredag: 30 km cykling
Lördag: 5 km simning o styrka 60 min
Söndag: 40 km cykling
Måndag: intervallpass cykling, 8×1000 m
Tisdag: styrka o stakning 60 min.
Onsdag: styrka o stakning 60 min, behandling naprapat
Torsdag: 40 km cykling

Gilla-läget-veckan kallar jag den!

2 thoughts on “Planen var en annan!

  1. Vad har du för problem så du inte kan springa?
    Det låter som en bra träningsvecka ändå 🙂
    Jag vill springa. Har inte gjort det i 12 dagar nu… hjälp!

Kommentera

