Kökshäng!

Det är onsdag. Det är december. Det händer mycket. Jag älskar det.

Just nu hänger jag i köket och dubbeltasker x 10. Det gör mig lycklig.

 

Jag diskar (läs: diskmaskinen diskar)

Jag kör mitt styrka program (just nu 3 x 25 armhävningar på köksgolvet)

Mellan setten bäddar jag rent på barnens rum.

Och dammsuger klart källaren.

Plankan x set av 30 sec, 40 sec, 50 sec, 60 sec. Trött i magen!

Betalar ett par räkningar.

Planera alla besök vi skall göra i juldagarna i Danmark (läs: mailar nära och kära)

Jag bjuder lite, bara lite, på en auktion på Lauritz.com.

Utfall: 3 x 20. Ajjjaaaj.

Kvällsmellis: eko kiwi, 1 äg, granatäpple.

Tvätter. (läs: tvättmaskinen)

Samtidig som jag gör klart fotbadet jag skall ta innan jag somnar. 

Och slår in de sista två julklappar.

 

Jag trivs så himla bra i mitt kök!

 

Kommentera

