Bislett 2013!

Dom har hållit på 16 timmer nu. Detta dygn avgörs Bislett 24-timmers i Oslo. Mia frågade om jag ville hänge med och supportra Silvio och hennes andra adept Sonny. Det hade varit en riktigt bra förberedelse och erfarenhet, men jag var redan upptagen med att umgås med Jaxon denna kväll, så jag stannar i Stockholm.

Men nästa år, då är det jag som jagar runt, runt, runt, runt. Jag undrar redan hur långt jag kommer orka springa och hur jag skall ligga upp loppet. Det är så spännande!

Jag är sjukt sugen. Känner i hela kroppen att jag vill springa ett 24-timmers lopp.

Läs mera och följ de starka ultra löpare som just nu prestera något helt ut över det vanliga!

545 m är banan, 24 timmer har du till att springa runt. Var 6. timmer byts det varv, så lite händer det under tiden. Går du i jämt tempo kommer du hinna gå minst 120 km. 168 km borde jag kunna springa nästa år, 4 maraton. Det är det som får vara målet!

http://www.kondis.no/kondis-no-foelger-bislett-24-timers-loerdag-soendag.5357863-127676.html

Resultaten uppdateras här var 5 minut.

http://topptid.no/results/live_app/race/1005

Direktlänk:

http://www.ustream.tv/channel/bislett-24-hour-indoor-challange

Kommentera

