Larvigt kilometerjagande?

Jag vill springa mera. Jag vill vara stark och bli starkare. Jag vill bli bättre, alltid lite bättre än förra gången. Förra veckan. Förra månaden. Förra året.

Jag byggar upp långsamt och har 100% förtroende för Mias träningsschema, hon vet vad som är bäst för mig. Ändå längtar jag efter flera mil, flera och längre pass.

I dag räknade jag ihop veckornas kilometer enligt schemat, inte är så illa ändå. Jag kommer nog lägga till några mil, springa hem från jobbet, självklart simningen och massor långa promenader.

Vecka 46: 30 km (höftinflammation och vilovecka)

Vecka 47: 35 km

Vecka 48: 48 km

Vecka 49: 37 km

Vecka 50: 68 km

Vecka 51: 47 km

Vecka 52: 82 km

Och året avslutas med detta pass: ”årets sista långpass, 60 km”

Det är kärlek det! #löpning

Kommentera

