Nyfikenhet blandat med lathet, på en myslördag!

Jag är nyfiken på väldigt mycket i livet.

Just nu är det nya träningsschemat, som Mia skickar vilken dag som helst. Jag ser fram emot det som ett barn på julafton! Det blir så spännande att se, hur jag skall ta mig mot mina två stora utmaningar nästa år. 10 mil i augusti och 24-timmers nästa höst.

Nu har jag pausat med löpningen 6 dagar och bara kört styrkaträning, det känns som jag slutat springa! Naglarna är hanterbara i sko utan innersulor, så jag tror det blir en återhämtningjogg idag och en långpromenix i morgon bitti.

Kommentera

