Banlöpning… Nu har jag hittat hem!

Att jag har hittat min grej i löpningen har jag vetat senaste året. Men att jag skulle tycka så mycket om banlöpning är en överraskning!

På grund av en hektisk vecka, var jag tvingat att flytt långasset från fredag till söndag, väl medvetande om att det var för nära inpå lördagens maraton. Jag bestämda mig därför för att spring passet på banan på Källbrinks IP. Mjukt underlag, inga backar, skonsamt för kroppen.

Jag räknande efteråt ut att jag drog runt 60 varv. Jag var inne i bubblan direkt. Benen bara jobbade på. Jag gick något varv emellanåt, hann sms’a och kolla alla sociala medier.

Helt makalöst. Och jag hann bestämma mig för att springa mitt första 24-timmers lopp nästa år. Med CoachMias stöd skall jag fixa det!

Alltid i ytterfilen!

20131103-081102.jpg

 

One thought on “Banlöpning… Nu har jag hittat hem!

Kommentera

