Benbilder… roligt för en tok!

Jag har en god vän i Danmark, vi skickar roliga bilder till varandra. Denna sommar har det blivit många benbilder! Man kanske behöver vara med i leken för att tycka det är roligt. Han springer också mycket och allt började med bild av våra nya löpareskor och sporrade liksom ut! Har kommer lite exemplen! 🙂

Kom igen nu benen, 4 mil kvar:

IMG_4508

Jag lär mig, dagen innan Halvmaran sneakers:

IMG_4861

Lång väg hem i dessa, från Annas Möhippa:

IMG_4644

Underbara cykeldagar i Skagen:

 
IMG_4102

Lidingöloppat skall provspringas i nya trail skor:

IMG_4654

Rehabövningar… och nej, magen är inte så tjock!

IMG_4411

Avslutningsvis: Ajajaaaaj: Is på häl efter varje pass, då har jag inga problem med hälen.

 

IMG_4879

2 thoughts on “Benbilder… roligt för en tok!

  1. Jag har inte varit här på väldigt lång tid. Är det ok att jag länkar från min blogg så att jag alltid kommer ihåg adressen? Kram!!

Kommentera

