Lidingöloppet…

Första grenen i klassikern är klar!

Jag är nöjd, jätte nöjd. Det har varit en makalös dag på Lidingö. Och JA vi ses nästa år! Heléne och jag har redan en tradition -och nästa år, skall vi slipa på våra tider. Och springa hem, bara för att ta’ det hela lite längre och tuffare… (undrar hur långt det är från Lidingövallen till Huddinge?)

Jag har laddat bra i veckan som varit och till trots för en seg nackspärr och förkylning, sprang jag 15 minuter snabbare än målet och bara 7 minuter från silvermedaljen. Nästa år skall jag ta’ hem den!

Här är lite bilder från en härlig dag:

IMG_1031Härligt sällskap av Heléne. Fin tradition vi har!

Bild 5Nästa år blir det silver! Och ingen vurpa!

Bild 4Supernöjd! Första del av fyra, i klassikern: check!
BildNu vet jag hur en vurpa på svenska känns! Två knä, ser ut som när jag var barn.

 

Kommentera

