Vacker frukostservice som morot… Royal Copenhagen och Flora!

Jag är materialist det vet alla och detta gränslösa vackra porslin skall jag köpa för 4 personer och alla delar, vi behöver för att kunna äta en lugn och vacker frukost på helgerna.

Stellet kommer givetvis från Royal Copenhagen och heter Flora. Snart blir det mitt, jag skall nämligen köpa den som belöning till mig själv när jag får nytt jobb.

4 koppar

4 skålar för fil

4 tallrikar

Materialist… Nejdå! Och då behöver vi bara en som kan använda det 4. sätt!

IMG_3868

IMG_3867

Kommentera

