Fotrally. En tokig utmaning!

Jag triggas av utmaningar och tokiga saker, helt klart! Denna helg har årets fotrally gått och bästa CoachMias sambo Silvio tog hem segren på 48:05 timmer. Läs mera på http://www.fotrally.se

Givetvis attraheras jag av tanken, att vara med nästa år och se hur långt jag kan pressa min kropp.

Jag har redan satt upp mål för 2014 och målen för 2015 börjar forma sig. Det är så mycket jag vill uppleva och så mycket jag vill testa! Och nog skall jag kunna pressa in fotrallyt… Eller?

Om några veckor åker mina hjärtan på semester med deras pappa och då skall jag testa hur lång tid jag orkar att gå. Det kommer (som på fotrallyt) att vara 5 km/h tempo och med 12 minuters toapaus under de 12 timmer som för mig, är målet att gå.

Tokigt? Ja, absolut. Kul? Ja verkligen!

Jag återkommer med dag för min utmaning. Och denna gång skall jag starta 6.00 för att undvika den värsta sol tidigt under mina 12 timmer.

Kommentera

