Ge Blod! Bliv blodgivare du oxå!

Det bästa med att ha tagit en paus i arbetslivet är, att jag har börjat göra saker jag tänkt på länga, men inte haft tid att ta tag i eller börja på.

En av dom är att ge blod. I vår familj har vi inte haft behov av att få blod, men rätt vad det är så kanske det händer något och vi behöver det. Då känns det riktigt bra, att jag har gett och hjälpt andra i samma situation.

Med lite pyssel, går det att passa in att lämna mellan alla lopp, intensiva träningsveckor och andra aktiviteter. Jag har bestämt att jag framöver, vill lämna blod, så ofta jag kan.

Att det är trevligt på Blodcentralen vid Hötorget, är en härlig bonus. Vilka härliga människor, vilken trevlig och positiv miljö att vistas i och vilka goda juicer de bjuder på.

Verkligen en roligt och positiv att ge blod. Börja du oxå!

Mer information hittar du på http://www.geblod.nu

 

bild-12

Kommentera

