Pryltokig! Garmin, X-kross och Saucony. Kärlek!

Att jag är materialist vet alla som känner mig. Fick för några år sedan höra att grannarna kallade mig kapitalisten. Kul… eller kanske inte! Hur som helst så gillar jag kvalitet framför kvantitet.

Och med löpningen har det plötsligt kommit massor nya behov. Härligt tycker jag! Här är några av mina guldklumper:

Min grå och rosa Garmin. Det ÄR kärlek!

IMG_3574

Mina underbara x-kross! Hur kunna jag leva utan dom?

IMG_3639

Och ett otal av lätta och fantastiska Saucony skor. Här senaste tillskottet. Extra dämpade långdistansskor. Vi skall ta oss många mil tillsammans!

IMG_3728

Kommentera

