Livet suger! Lite i alla fall, just idag!

Idag är svackans dag!

Jag har inte många sådana dagar, men man måste tillåta sig att uppskatta även dessa dagar. För hur skall man kunna uppskatt alla de goda dagar, om det inte kommer en dålig emellanåt.

1) Det är hormoner i familjelivet, vilket leder till onödiga många konflikter. Tråkigt!

2) Jag hittar inga jobb att söka. = arbetslös även under juli månad.

3) Varför är det så svårt med förhållande? Äntligen sprang jag rakt in i Sveriges finaste kille. Helt oväntat kan man lugnt säga och ändå spökar tankarna. Men denna gång skall jag inte låta dom vinna! Jag vill oxå vara kär, hålla hand och känna trygghet.

4) Knäna värker, till trots för nya skor och rehab. Dock inte lika mycket som tidigare, till trots för 8-11 mil i veckan.

5) Min bil är gammal och gubbig. (6 år, S60 sport edition visserligen, men ändå)

6) 40-års kris så det basker. Maraton, Vasaloppet, Vättern och Ultralopp verkan inte hjälpa.

Nuvel, som tur är kommer det en ny dag i morgon! Hoppas ni alla uppskatt de dåliga dagar med. Och jag hade tur, som fick prata av mig på en lång promenix med Maria.

One thought on “Livet suger! Lite i alla fall, just idag!

Kommentera

