JA! Bröllop, så vackert och romantisk!

Jag är en romantiker och tycker, som så många andra, att det är oerhört vackert med bröllop och med kärlek!

Två par av mina riktigt goda vänner gifter sig i höst och jag känner mig tacksam och otrolig glad över att de vill dela sin dag med mig!

8/9 säger finaste Anna-Karin och Magnus JA till varandra och till deras gränslösa kärlek. Och 28/9 säger underbara Anna och Thomas JA till deras kärlek och till deras lilla familj. Anna… Jag springer så fort jag kan på lidingöloppet, så jag bara missar kyrkan!

#kärlek

Kommentera

