365 dagar kvar…

Det är 365 dagar kvar till jag rundar ett skarpt hörna. Och jag erkänner, det känns lite jobbigt.

Jag får ofta frågan om jag har en 40-års kris. JA! Svarar jag glatt och skrattar… Maran med 6 månaders träning och på SUB4, klassikern under mitt 40:a år och massor andra ”vuxna” saker. Plötsligt använder jag dyra ansiktscrèmer (och känner en enorm skilland), äter ekologisk och motionera varje gång jag får tillfälle.

Jodå, den kommer snart. 40-års krisen är på ingång! (eller kanske redan här!??!!?)

Dock tänker jag inte ta motorcykelkörkort, tatuera mig eller köpa en ny snabb bil! Den biten får andra stå för.

Hipp Hipp Hurra för mammaDiana.

IMG_3352

Kommentera

