Zumba…

Äntligen är sommaren alternativa träning i gång. Zumba på lördagarna!

Jag dansade mycket när jag var tonåring och extraknäckade på 90-talet som aerobics instruktör. Lite rytm sitter nog kvar i minnesbanken, men inte mycket.

Dock tycker jag denna alternativa träning, 90 minuter varje lördag förmiddag från denna vecka och hela sommaren är fantastiskt! Jag körde även förra sommaren och det är roligt, annorlunda och bra träning för anklar och fötter, när man dansar på gräsmattan.

Någon Bild… Nej, det kommer det inte bli! Och ser ni tjejen i löpare kläder, där längst bak. Som kör motsatta hållet än alla andra, någon minut senare än alla andra och oftast utan armarna, för det är för mycket att tänka på. Ja, då vet ni vem jag är.

Utomhus träning! Det gillar vi!

Kommentera

