Uppladdning i 120 km/tim!

Äter, dricker, vilar, dricker, boostar träningskompisar, äter, vilar, mailar med Coach-Mia och testar vaselin på utsatta ställen, klipper tånaglar!

Om två dygn är vi i gång. Jag har tränat oändligt mycket styrka, löpning och en hel del simning. Tänkt. Visualiserad. Fokuserad. De senaste 7-8 månader har mycket energi gått åt denna prestation.

Varje dag. Varje steg. Flesta tankarna. Jag älskar det och nu är det nu!

Jag har den vanliga ”veckan innan blue/nervösitet”. Är jag tillräckligt förberett? Igår fick jag för första gång tanken: Kommer jag vilja ge upp? NEJ! Det kommer jag inte vilja!

Samtidig så undrar jag… Vem har anmäld mig? Är det verkligen jag? Varför denna pina? Jag är en 120% person så även i detta projekt. Och varför tänker jag redan på nästa maraton, nästa Ultra på 5 mil och nästa Ultra efter det, 8 mil…. Jag tänker på Vätternrundan och Vasaloppet. Jag måste ha blivit tokig!

Jaha, jag ville ha skrivit om kostcirklen, som jag försöker pricka in till varje mål och hittade denna fina bild på google. Det får bli en annan dag!

Hur fasen kom jag på att jag skall utsätta mig för detta, som de flesta jag känner tycker är helt vansinne!

Image

Kommentera

