Vättern 2014!

Det är bestämt! Jag kör Vättern rundan 2014. En del av en Svensk Klassikar och för mig en riktig bra 40-års kris.

Nu har jag fixat min mountainbike och träningen i år kommer föregå på den.

Idag tränings premiär! Blygsamma 2,5 mil, som långpasset i löpareskorna i går. Men nog för mig just nu och med tanke på att det är 13 dagar till Maraton, att jag har vilodag och jag inte har sitta på en cykel, för annat än en kort cykeltur till simhallen eller centrum på 22 år.

Allt startar någonstans, min Vättern Rundan 2014 startar idag, här och nu.

IMG_3495

Kommentera

