Sjukgymnasten skrattar!

Äntligen! Äntligen är jag helt bra i höften. Jg kommer knappt ihåg hur det är att gå utan smärtor. En underbar känsla!

Nu är det bara knät kvar.

Jag har en fantastisk sjukgymnast. Peter. Han är kunnig, rolig och bäst av alt han fattar. Ingen idé att säga att jag inte får springa långa sträckor, utan han instruerar hur jag skall göra i stället.

Nu har vi gått igenom övningar att undvika, övningar att göra och han känner och klämmer på knät… Typ det värsta ställe någon kan röra mig.

Igår när jag går, skrattar han från receptionsdisken och säger: ”Lycka till nu, ring när det är något igen. Vi ses nog snart”.

Det gör vi säkert!

Kommentera

