En liten promenix!

Ibland undrar jag om allt står helt rätt till.

Efter den efterlängtade provning av nya tävlingsskor, går jag till Hammarby Sjöstad, där jag hälsar på Ulrika och lilla Jaxon. Efter en härlig promenad i vårsolen och fika vid vattnet får jag för mig att jag skall testa att gå hem.

Ja, jag vet! Med två dagar kvar till min ultra intervall utmaning, skall jag vila och inte utmana benen!

Hur som helst, känner jag nu vägen hem från stan och vet hur jag inte skall gå vid Älvsjö. 26 km blev det denne fredag.

Nästa vecka blir det hela maran i powerwalk. Kul!

Kommentera

