Laddar för nästa långpass!

Jag är fortfarande i extas från söndagens långpass på 31 km. Jag hade laddat mentalt flera dagar innan med en ny rutt, protein bar, planering av vatten pauser etc.

Mycket stolt var jag, när jag var klar och inte alls lika trött som efter senaste långpasset på 25 km. Jag börjar känna mig rutinerad. Maraton är inom räckhåll.

På fredag är det dax för nästa långpass, enligt träningsschemat som Mia gjort. Denna gång är det ”bara” 20 km. Det blir härligt, då kan jag njuta lite mera och behöver inte lägga ut vatten med vägen, som förra helgen.

Så fint var det vid Sundby Gård söndag morgon… Makalöst och mycket finare än bilden visar!

IMG_2428

Kommentera

