Cancer, lycka och tacksamhet!

Det händer så mycket bra i livet just nu! På alla plan. Jag känner hur jag utvecklas varje dag och är så lycklig för det.

På jobbet börjar det ge sig, vi flyttar våra positioner varje vecka, vilket känns otrolig bra. Det lossnar nu!

Snart är jag halvvägs i min utbildning, delmålet är snart klart. Jag lär mig nya nyttiga saker varje dag genom plugget och av de jag läser med.

Nästa vecka skall jag till avslutande undersökningar och inom någon månad vet jag hur det blir med hälsan i den närmast framtid i alla fall. Även om jag är i högrisk zonen enligt läkaren jag träffade denna vecka, ser jag det inte som en begränsning -utan tvärtom. Det är en anledning till glädje, leva i nuet och få det bästa ut av varje dag.

Jag har det så bra, har nog aldrig haft det så bra som jag haft under 2012. Glädjen i vardagen med alla underbara människor som jag vald att ha’ omkring mig. Barnen. Och min motivation för träning, som tar en stor del av all ledig tid när barnen är hos deras pappa.

Tacksamhet är det jag känner!

Kommentera

