Kort reflektion!

Jag läste för några år sedan att man kan kalla sig för författare när man skrivit och gett ut tre böcker.

Jag har reflekterad över när man kan kalla sig löpare. När man sprungit tre maraton kanske? Eller är det när man hela tiden planera för nästa träningspass?

Oavsett så känner jag mig som en löpare, även om jag ännu inte har klarat av min första maraton. Men det kommer tids nog… närmare bestämt 3. november 2013. Men innan dess har jag en del halvmara jag skall fixa. Den första är på lördag. Underbart!

Kommentera

