Ny disciplin, för ökat målfokus!

Efter förra veckans muskelinfektion började denna vecka väldig bra med ett långpass på 11 km måndag kväll efter lektionerna på IHM. Vad jag var helt oförberett på var svårigheten att somna efter ett lite för sent kvällspass. Jag som numera somnar innan jag hinner tänka på att somna.

Tisdagen började med ett gympass, som tyvärr inte blev så långt som planerad. Men ändå mycket bra.

Min nya strategi är att följa träningsprogrammet jag börjat på 100%, även om jag inte kan sova på kvällen! Addera ett par tuffa gym pass per vecka och kanske 1-2 mil powerwalk i gott sällskap.

Jag är helt säker på att det är ett vinnande koncept! Eller som Benita Johnson säger: ”The one that wins is the person who really believes they can”.

Kommentera

