Nackspärren håller i sig…

I dag är det mycket bättre… Eller beror det kanske på tabletterna jag ätit?

Jag märker tydligt att jag inte är så bra som jag trodde efter olyckan i vintras och är glad att jag inte slängde tabletterna jag fick då. Tyvärr påverkade det mitt intervall pass igår, som inte blev så bra och snabbt som förväntat. Dock känns det ändå viktigt att lyssna på kroppen och inte träna för intensivt när kroppen säger ifrån.

Snart blir det helg… en lugn helg, utan målinriktat träning. Men ändå med långa promenader.

Kommentera

