Fokus under 2012!

Under 2012 var mina två fokus områden HARMONI och BALANS. Jag väljer alltid fokus för året och därefter jobbar jag efter de uppsatta målen under hela året. För 2012 var det harmoni och balans. Og nu når vi är en bra bit inne på 4. kvartal tycker jag jag uppnått målen och haft båda harmoni och balans i livet… under hela 2012. Till stor skillnad för hur 2011 såg ut.

Till hjälp hade jag min fantastiska coach Lars. Med hjälp av hans erfarenhet och kunskap lärde jag mig mycket om fokus, om hur jag önskar leva och hur jag uppnår det. Vart jag står och vart jag vill. Han tror verkligen på mig, han tror verkligen på att jag kan det jag bestämmer mig för. Och når någon tror på dig, då är det mycket enklare att göra en skillnad.

Med ett par månader kvar av året är det dax att sätta målen för 2013. Jag har nog redan bestämt mig för fokus områden, tror jag. Utbildning och träning och långsiktighet, är det som är i mina tanker just nu. Vi får se!

Kommentera

