Reflektionsuppgiften påbörjat!

Vi är halvvägs i terminen på IHM. Camilla och jag skall börja på våra reflektionsuppgifter. Det är spännande, kul och läskigt på samma gång.

På denna kurs är det ingen tenta, utan tre kunskapsprov, ett antal e-learings och sedan den avslutande reflektionsuppgift. 7. Januari skall den som senast lämnas in. Mitt mål är att vara klar med den innan julledigheten.

Jag har tur att jag har möjligheten att utbilda mig i vuxen ålder, att jag har energin och modet. Att jag tar mig tiden… Det är ett högt tempo denna höst! Och jag älskar det, det är fantastiskt med alla nya kontakter, nya erfarenheter, ny kunskap och alla nya vänner som jag fått på IHM.

Men nu, fokus på reflektionsuppgiften! I kväll blir det pluggande på högt nivå hemma i skogen. Sofia inför hennes prov i morgon och jag management till nästa lektion.

Kommentera

