Aftonbladet och mina bilder…

Kul tycker jag och vad glad jag blev, når en rapporter från Aftonbladet ringde och frågade om Viveka Sten fick använda en bild från min blogg. Givetvis fick hon och Aftonbladet det.

Förra sommaren, når Martin och jag var på seglarhelg i Skärgården och var i Sandhamn, köpte vi de berömde seglarbullar med till kvällsfikat, på hans sommarställe vid vattnet. Jättemysigt, rolig var helgen och bullarna var riktig goda! Vi tog bilder av lite allt möjligt och däribland också seglarbullarna, bilden hittar du i inlägget från helgen.

Här ser ni helsiden, där mitt foto finns med. Larvigt kanske, men ändå ett roligt inslag i mitt liv! Det kanske är fotograf jag skall bli, når jag blir stor? Det finns nog i generna??

Kommentera

