Shopping från soffan…

Jag shoppar på nätet… Super effektivt. Nu har jag köpt det mesta av de inköp, jag hade tänkt göra i veckan som kommer. På 15 minuter har
jag köpt det som annars skulle ha tagit mig flera timmer, kanske en hel dag på stan.

Jag börjar på riktigt inse, att tiden inte räcker till på långa väger och den lediga tid jag har, vill jag inte lägga ner på att springa i butiker, för att köpa diverse saker. Nu får jag istället springa till posten och hämta ut alla paket!

Bättre sent än aldrig, att komma på det!

One thought on “Shopping från soffan…

Kommentera

