Ultra detox…

Nu har jag fyllt min kropp med lita av allt det goda jag kom på och har varit sugen på senaste veckan. Lite chips, lite choklad, en kola, en god bulle, kaffe och lite till. Så tänkte jag och började jag skriva, för ett par dagar sedan.

Igår började min detox. Jag har sett fram emot den under flera veckor och som vanligt går det några dagar innan jag kommer till skott. MEN äntligen kom den med posten och jag kunna börja!

3-6 veckor, står det på förpackningen. Jag siktar in mig på 3 veckor, allt däröver är bonus. Det kommer säkert bli tufft, men jag har gjort
det innan och jag vet hur bra det känns efter en vecka. Och jag vet, att efter denna vår och sommar behöver min kropp en ordentlig utrensning!

Dag två har nu gått och det känns jätte bra! Jag är dock väääldig trött och har ständigt huvudvärk, men jag tror snart det går över och det vore väl konstig annat, efter denna extreme period på jobbet.

Vi gör smooties, äter fisk och massor annat gott och grönt, som vi annars inte skulle ha gjort. Jag till och med har börjat träna igen och på måndag tänker jag börja med mina powerwalks igen.

One thought on “Ultra detox…

  1. Coolt att du kommit igång. Jag är grymt duktig och är inne på min sjuttonde dag nu. Och trots konferens på Sicilien där det ara serverades pasta… Jag gick och köpte frukt efter maten eftersom jag inte kunde äta särskilt mycket. Dessutom var det en prövning att dricka vatten när livet var en fest för samtliga deltagare. Men den här gången har jag bestämt mig för att lyckas!

Kommentera

