Nu checker jag ut!

Tröttheten är påtagande.

Jag har under augusti jobbat 170 timmers övertid. Jag är fysisk helt slut och ändå orkar jag försätta jobba, det känns inte helt ok! Även efter några dagars vila är jag helt slut i kroppen. Men huvudet jobbar försatt, med allt jag glömt följa upp, allt jag borde ha gjort bättre och effektivare och allt jag skall jobba mera med framöver.

Det är för mig en förmån, att ha ett jobb jag tycker är roligast i världen och är duktig på! Att tycka alla dagar är roliga och aldrig behöva längta efter att få gå hem. Att det alltid händer nya saker, som gör att jag utvecklas och att jag får träffa massor trevliga och duktiga människor varje dag. Det är verklig en förmån! Vilken tur jag haft!

NEJ, nu är det verkligen dags att checka ut från EM! Dödsstraff till de som ringer under nästa vecka!
Hur skall jag lära mig vara ledig och koppla helt av? Jag fundera på att skaffa en livscoach… Vet redan vem det skall vara!

Kommentera

