Äntligen måndag 29/8…

Äntligen blev det måndag den 29/8. Jag har sett fram emot denna dag på Svensk Handel, sedan länga. Dels för att jag får mycket energi och inspiration, av dessa möten. Och dels för att jag vetat, att mitt projekt, på denna dag är levererad och jag endast har en restlista kvar.

Restlistan är nu skrivit, en dag kvar att jobba innan min ledighet börjar. Snart skall jag bara fixa hemma, umgås med alla jag inte haft tid med i
vår och sommar, läsa, lata mig och vara en riktig bullmamma, som väntar med fika och ett leende, når barnen kommer från skolan. För inte att prata om alla middagsbjudningar och luncher jag bokat in.

Det kommer bli underbart och härligt och jag skall njuta av varje dag! Men nu…. Mot Svensk Handel.

One thought on “Äntligen måndag 29/8…

Kommentera

