Egoboost en tisdag kväll…

En riktig trött Diana egobooster lite denna tisdag kväll (känns som det behövs), två dagar innan öppning av EM Bromma. Imorgon lämnar jag barnen till deras pappa. Detta enbart för, att kunna jobba in i det sista och utan avbrott fram till söndag kväll. Fast min chef ikväll bad mig gå hem från jobbet…

Egoboost är inte så svårt, når jag läser brevet som jag fick på posten igår, med denna vackra text: ”Diana, du betyder så mycket för mig och jag ville i all enkelhet berätta det för dig.”

TACK… Vilken fin tanke och vilken underbar person, som ligger bag brevet!

Sedan når jag kollar på sökmotorn på min blogg och ser att någon googlat följande: ” underbara vackraste finaste diana.” blir jag också väldig glad… Fast det var nog inte jag denna person ville hitta.

One thought on “Egoboost en tisdag kväll…

Kommentera

