Finaste gräset i Fullersta???

OK! Jag har inte finaste gräsmattan i Fullersta.

Det gör faktisk inte något, men ändå vill jag ju försöka förbättra den. Jag har nu blandat gammal och nytt jord, topping och gödsel och fyllt ut de flesta hålen. Jag har gjort det innan och det blev bättre, men tyckte inte det var tillräckligt bra. Jag kommer nog få göra det ett par gånger till, men vad gör det, når jag njuter av trädgårdsarbetat och njuter av att koppla av ute i solen.

Kom gärna förbi och se om ni ser någon skillad. Troligen inte, men jag vet att det blev lite finare och lite mera harmonisk! Och det gillar jag.

Kommentera

