Andra halvan av 2011…

Nu har vi varit igång med andra halvan av 2011 ett tag.

Som de fleste av er säkert förstått, har första hälften inte varit så enkel och rolig, som jag kunna önska.

Jag tänker helt säkert ha mera kul och framför allt ta hand om mig och må mycket bättre de månader som är kvar av året!

Bilden av mig, här på sidan är ganska gammal, därför tänkte jag uppdatera mig med denna nya bild. En bild av mig, inför sista halvan av 2011! Fortfarande lite trött, men helt säkert på bättringsvägar!

One thought on “Andra halvan av 2011…

  1. Du ser då inte det minsta trött ut! Snygging!
    Det här kommer bli bra. Alla erfarenheter gör
    ju att vi växer som människor och du måste
    därför ha vuxit en halvmeter, minst. Det är nu
    det börjar och jag ser så mycket fram emot att
    få vara med på din resa! Kram!

Kommentera

