Huvudvärken…

Nu är den tillbaka… Huvudvärken. Jätte jobbigt, att vakna på morgonen och redan då känna hur det värkar!

Denna gång vet jag dock, att jag sover tillräcklig mycket på nätterna och att jag kan lita på mina närmaste, att de inte ljuger och går bag min rygg. Det utmattande besvär, utsätter jag mig inte för igen, under det som är kvar av mitt liv.

Det ända jag kommer på, som kan vara huvudvärksboven är för långa arbetsdagar och för effektiva (läs stressade) dagar.

Nu ät det 10 dagar kvar till öppning och efter öppningshelgen, skall jag varva ner ordentligt och vara ledig. En ledighet som verkligen behövs! Jag skall bli den där bullmamman, som väntar hemma med saft och hembak, når barnen kommer från skolan.

2 thoughts on “Huvudvärken…

Kommentera

