Höst styling…

I lördagskväll började jag styla vårt hem inför hösten.

Hösten är underbar tycker jag, det är tid för att tända mysiga ljus, elda och dricka massor gott te. Jag gillar höstblåsten, löven som ligger på gatan och de mörka eftermiddagarna, där vi brukar spela spel och umgås vid köksbordet. Det är mysigt med hösten!

I helgen började min årliga höststylning av vårt hem, jag hittade inte riktig den vanliga harmonin och inser att det denna höst nog behövs lite nya saker. Så igår tok shoppade jag ljusstakar och så snart jag hinner, blir det nog nya blomkrukor. Blommor behövs inte just nu, då de flesta orkidéer blommor så fint.

Kul med nya saker och underbart med harmoni och ordning i vårt hem, men roligst av allt är att i denna höststyling är Sofia med och hjälper till.

Kommentera

