En härlig start…

Vilken härlig start, på en allt för kort helg! Igår fredag… strax efter 19.30, tar jag mig från jobbet mot kräftskivan och ett gäng mycket goda vänner. Denna gång träffades vi hos Lasse på Ekerö. Kräftorna och västerbotten pajen smakade makalöst, chokladen som någon hade med var riktig god och den ena nubbe jag fick gillade jag faktisk! Kul att Mattias hade plockat på sig massor olika små flaskor, så det fanns allt möjligt att välja på…

Jag somnade i rimlig tid, skönt! Då jag redan vid 7.00 körde vägen tillbaka till Bromma och försatte jobba, var jag båda utvilad och pigg, efter en riktig trevlig kväll.

Ikväll har Sofia och jag haft en tjejkväll, gjort mikro popcorn och tittat på tv. Så vi hälsar från TV soffan, att vi ser fram emot frukost på balkongen imorgon bitti! Imorgon är en ensam ledig dag, i slutfasen av EM Brommas etablering! Men snart så, då återgår vi till ett vanligt liv igen. Först skall vi bara öppna ännu en butik!

Kommentera

