En t-shirt och gamla minnen!

Jag hittade idag en underbar t-shirt, som jag fått av en gammal flirt för ett par-tre år sendan. Han var på en två veckors kurs på Harvard och köpte den i Boston till mig. En trevlig överraskning, tycker jag!

Kursen och Harvard var otrolig spännande för honom, kommer jag ihåg och det skulle det säkert vara för alla finans killar, som vistas runt Stureplan på dagarna.

Han var en riktig trevlig kille, duktig och ambitiös, helt säkert en toppen kille! Ärlig och snäll också!

Jag kommer ihåg honom väl och nu kommer jag ihåg t-shirten också. Undrar vad han gör idag och undrar varför jag aldrig blev riktig kär i honom? Fast det hör historien till, vi låter honom och flirten vila! Men det var kul, att tänka tillbaka på de fina och roliga upplevelser vi hade!

Hoppas du har det riktigt bra! Tack för att du ”lämnade” ett fint minne!

Kommentera

