Stämningen på Ö-malm!

Handlar en Ramlösa och lite till lunchen på Östermalm, innan jag snabbt beger mig vidare.

Varje gång jag är här, slås jag av vad trevlig stämningen är och att jag gillar de välklädda kvinnorna med deras men.

Det kanske är här man skall bli gammal? Vintertid på Östermalm, sommartid i Skagen?

One thought on “Stämningen på Ö-malm!

  1. Det är intressant att vi är så olika men trivs så bra ihop ändå. Jag skulle I N T E vilja bli gammal på Östermalm. Det känns som ett koncept. Kram!

Kommentera

