En tidig morgon i Skogen!

Jag sitter här på min härliga terass denna underbara sommar morgon. Dricker en dubbel vit nespresso och tycker livet är makalöst.

Jag har redan tagit min medicin och ätit mina två äg. Idag kommer mina älsklingar hem, vi skall bort på middag båda idag och imorgon och söndag får vi gäster till grill på terassen. Underbart!

Vad bra vi har det, så många goda vänner, som ständigt bjuder oss!

Jag ser fram emot att träffa mina två älsklingar! Vi har bara sets korta stunder senaste veckorna, då de varit på resor med pappa och Sofia varit iväg på egen hand.

Allt för lite har det varit, tycker vi alla! Men denna helg, då skall vi umgås och ha mysigt!

Trevlig helg på er, alla goda och fina människor därute!

Kommentera

