Sakta men säkert!

Idag har varit en makalös lördag med sol o värme i Stockholm!

Tyvärr har min lättare grad av ADHA gjort, att jag bara stundvis har satt i min solstol.

På andra sidan börjar min baksida, sakta men säkert bli klar. Iallafall de projekt jag bestämt mig för jag skall göra denna sommar!

Jag har grävt, flyttat stenar, planterat blommor och sått gräs så svetten rann. Fint kommer det bli, ingen tvekan om det! Och oerhört mysig är det med trädgårdsarbete!!

Jag sitter nu på min mysiga terass, med massor ljus tända o beskådar mina framsteg. Med mig i soffan har jag en kopp riktig god kusmi te och en fantastisk bra bok.

Man mår oförskämt bra här ute i förorten!

Kommentera

