Sis och jag…

Denna sommar träffade jag min syster för tredje gången, vi hälsade på dom i deras nya hus och jag träffade hennes man för första gången.

Jag tycker verkligen om henne! Hon är sju år äldre än jag, vi växte upp på olika håll, men ändå väldig nära varandra. Hon är otrolig snäll och riktig tuff på samma gång. Hon är rak och säger sakerna som de är. Hon hjälper till och är helt pretiös. Helt emot vår bror och jag, så jobbar hon inte. Utan hon har vald att vara hemma med barnen, som alla är tonåringar nu.

Vi var på konsert en underbar och vacker kväll i sommar. Det var mycket trevligt, att träffas bara vi två. Vi skrattade och hade så roligt. Det fanns en ömsesidig känsla för varandra, som ingen av oss upplevd förut. Det var riktig härligt!!

Idag har jag skickat bilder och en lång mail till henne. Jag hoppas vi ses snart igen och att hon kommer och hälsar på mig snart!

Jag är oerhört glad, att jag tog intiativet till att söka upp henne och jag är otrolig glad att hon vill umgås med mig.

Stor kram Elise!

Kommentera

