Så skönt…

Jag har denna sommar sett massor gravida kvinnor… Min svägerska är en av dom. Och det tycker jag är underbart, det betyder att vi får ännu en kusin o jag igen blir faster!

Däremot är jag jätte glad för att inte vara det. Så himla skönt, inte att vara gravid! Jag tänker på det flera gånger varje dag.

Trots det, så skulle jag nu ändå gärna ha ett barn till. Når rätt man dyker upp och allt känns helt rätt. Då så, då är jag nog redo.

Vi får väl se…

One thought on “Så skönt…

Kommentera

