Vit som i vitt!

Har idag beställt en underbar VIT, helt VIT tavla av Margareta Mannervik.

Denna tavla så jag hos Carina och Christer, når vi var och hälsade på hos dom för några veckor sedan. Den var helt underbar och förmedlade så mycket positivt och härligt! Den bara ropade ”ha’ mig hemma, ha’ mig hemma hos dig!”. Så givetvis lyssnade jag!

Nu bara längtar jag till den kommer. Hoppas hon har kvar ännu en, eller har tid och möjlighet att göra en ny till mig. Oh vad jag längtar efter att sätta upp den på min vägg, undrar vart den skall vara?

Kommentera

