Ett nytt lugn…

Så fantastisk och härligt att börja denna underbara helg med att ligga två timmer på min nya soffa.

Ute på terassen! Frisk luft! Vackert fågelkvitter! Helt tyst! Jag älskar det, jag älskar att bo i min skog!

Jag har inte läst en bok på flera år. Jag har börjat på flera, men inte avslutat dom.

Under besöket i Danmark denna sommar, köpte jag denna makalösa bog, skrivit av den danska skådespelaren Allan Olsen. En ärlig och öppen självbiografi, om ett liv på avgrundens kant. Den är helt fantastisk, fängslande och så levande.

På en vecka har jag läst klar den och är redo för den nästa bok. Jag har senaste 1-1,5 månad hittat ett lugn, jag inte känd av på mycket länga.

Underbart! Jag önskar er alla en underbar helg. Törs vi hoppas på lite sol idag?

… Och nu är det nog tid för frukost!

One thought on “Ett nytt lugn…

  1. Jag är så glad att du har hittat det lugnet. Ett lugn som kommer få dig att orka vara den energiska och effektiva Diana som du är. Varm kram!

Kommentera

