Min blogg…

Det verkar som någon har lagt upp andra bloggar i mitt namn, vilket inte är skrivna av mig! Och inget som har med mig att göra eller något jag står för!

Det är känns givetvis väldig tråkigt och gör att jag kommer sluta eller ta en paus i mitt bloggande. Istället kommer jag skriva vidare på min bok.

Jag vet det är många som mer eller mindra dagligen följer min blogg. TACK för ert förtroende och interessen för mitt enkla liv!

Yttringefrihet i Sverige. Ja! Det finns, fast inte för mig just nu! Jag publicera dock alla redan skrivna inlägg.

TACK för nu!

One thought on “Min blogg…

  1. Fy vad trist. Ett tag funderade jag själv på att sluta blogga pga otrevligheter, men kände att NEJ, den personen ska inet avgöra vad jag ska göra eller inte. Men jag förstår dig i det här fallet. Varm kram vännen!

Kommentera

