Äntligen…

Äntligen är vi tillbaka! Så lyckliga vi är, når vi går runt i de vackra gamla gator i Skagen. Första dag har jag vilat och barnen fått leka med mormor och kusin Johanne.

Vi har lekt, flugit med våra drakar… Haft riktigt underbart!

Jag har nu gått min powerwalk och kollat in de gator jag inte varit på innan och bestämt, hur min prioritering av område, där jag skall köpa vårt sommarställe är. Känns härligt! Nu är jag ett pytte lite steg närmare min dröm!

Jag gick även förbi Christers hus och såg att Carina och han var där.

One thought on “Äntligen…

Kommentera

